AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un alarma falsa a la airoporto de Amsterdam

7 novembre 2019

Un pilote de avion ia ativi nonintendente un alarma de saisi, creante un aveni major de securia a la airoporto Schiphol en la site Amsterdam en Nederland.

La polisia militar nederlandes ia tuita a sirca 19:30 ce los investiga un situa suspetosa. Un parte de la airoporto ia es cluida cuando la polisia ia responde a la menasa reportada.

Ma pos sirca un ora, Air Europa ia anunsia ce la alarma es falsa, tuitante: “En la vola de Amsterdam a Madrid a esta posmedia, on ia ativi, par era, un avisa inisiante protocoles per aviones saisida a la airoporto. No cosa ia aveni. Tota pasajores es secur e sana, espetante vola pos tempo corta. Nos regrete profonda.”

Corta ante la anunsia, la polisia militar ia confirma ce tota pasajores e empleores ia es secur evacuada de la avion destinada per Madrid.

Imajes postada a redes sosial ia mostra partes de Molo D cluida per la popla jeneral, e pasajores espetante informas. Aviones ia atera ancora a otra partes de la airoporto en la tempo disturbada, ma la servis de crise ia veni e alga aviones ia es prevenida de enaira.

On ia vide polisiores en la termina, ma la ambiente ia es jeneral calma en la airoporto, an con la disturba.

Ofisiores nederlandes ia descrive la aveni como un situa GRIP-3, representante un problem seria con efetos major a la popla local.

Documentos regulante, publicida par la Departe Federal de Avioni en la SUA, esplica ce pilotes pote usa un codigo spesial de transpondador, tapente 7500, per siniali un alarma sur interfere nonlegal en caso ce la avion es saisida. Lo no es clar esce esta ia aveni en la alarma falsa ier.

La airoporto de Amsterdam es un de la sentros de transporta la plu ativa en Europa, manejante plu ca 70 milion pasajores en cada anio.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).