AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Trump e Kim consenta en Vietnam

27 febrero 2019

Donald Trump, presidente de la SUA, e Kim Jong-un, xef de Corea Norde, va comensa un confere oji con discutes corta, segueda par un come de sera a un otel de sinco stelas.

En sua consenta de du dias en Hanoi, capital de Vietnam, on previde ce los va discute un scema per elimina armas nucleal de la penisola corean.

Ante sua reuni con Kim, Trump va encontra la ministro xef de Vietnam e otra politicistes.

La du gidores va fa juntada un serie de consentas doman, ma la menu esata es nonconoseda. On previde ce cualce reali importante, como la suscrive de un acorda o un confere jornaliste major, va aveni en jovedi.

La jornales governal de Corea Norde ia loda Kim per sua viaja de 4000 cilometres.

La jornal Rodong Sinmun ia dedica cuatro de sua ses pajes a la tema, scrivente ce la popla ia reata a la visita con “stimula e joia nonlimitada”. Lo ia recomenda ce persones labora plu forte per “dona reportas de vinse a el cuando el reveni”.

Lo ia ajunta ance ce la manca de Kim causa notes sin dormi a alga sitadanes.

On espeta ce la consenta en Hanoi va construi sur la funda de la atenis en Singapor en junio de la anio pasada. Acel confere ia produi un acorda en parolas neblosa, en cual ambos xefes ia promete “labora en dirije a la desnucleali”, an si la detalias no ia es clarida.

Poca progresa diplomata ia es fada a pos. A esta ves, ambos xefes va conose la nesesa de ofre sinias de avansas concreta a sua criticores.

An tal, Trump ia pare maneja la espetas, disente ce el va es felis si Corea Norde va acorda mera fa no plu probas nucleal.

En la pasada, Washington ia dise ce Corea Norde va debe sede uniladal sua armas nucleal ante cuando la SUA va redui sua menasas de puni.

Vietnam ave relatas diplomata con e la SUA e Corea Norde, an si lo ia es un enemi de la SUA a ves pasada. La SUA pote presenta lo como un esemplo de du paises cual colabora pos un disputa pasada.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).