AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

On inventa un strato liscosa per vasones

19 novembre 2019

Rexercores en la SUA ia crea un strato estrema liscosa per vasones, capas de conserva cuantias enorme de acua tra la mundo.

Siensistes a la Universia de la Stato de Pennsylvania dise ce esta strato redui par 90% la cuantia de acua cual on nesesa per porta fece a via. Los sujesta ce lo pote preveni ance la acumula de baterias en vasones e diminui la odores asosiada.

On aplica la strato par jeta lo sur la surfas. Lo es afetada par urina, e nesesa es reaplicada pos sirca sincodes descargas.

La rexercores espera ce sua descovre va redui la cuantia de acua perida. A cada dia, plu ca 141 mil milion litres de acua es usada per descarga la vasones de la mundo, un cuantia cual los descrive como la sesuple de la consuma intera de acua par Africa.

Los ia publici sua trovas en la jornal Sustablia de Natur.

Tak-Sing Wong, profesor asosiada de injenia macinal a la universia ia comenta: “Nosa ecipo ia developa un strato durante, bioinspirada, e capas de repulsa licuida, mugre e baterias, cual pote fa, a radis, ce un vason limpi se.”

“Cuando la caca adere a la vason, lo es no sola nonplasente per usores, ma lo presenta ance consernas grave per sania,” el ia ajunta. “Nosa intende es trae tecnolojia efetosa a la mercato afin cadun pote benefica.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).