AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Netanyahu responde defiante contra alegas de froda

22 novembre 2019

Benjamin Netanyahu, la ministro xef de Israel, ia promete defiante ce el va reteni la potia, pos deveni acusada de soborna, froda e rompe de fida en relata con tre casos separada.

El ia condena la alegas como un colpa de stato atentada contra se. “Me no va permete ce la menti vinse,” el ia dise.

On alega ce Netanyahu ia aseta donadas de comersiores rica e ia fa favores nonjusta per gania un imaje plu bon en jornales.

En un arenga de 15 minutos, el ia acusa ce la judores, la polisia e otras conspira contra el con alegas “political motivada”, e ce investigores ia estorse mentis de atestores.

Plu temprana, la avocato jeneral Avichai Mandelblit ia dise ce el ia fa la deside “con cor pesosa”, ma el ia dise ce lo mostra ce no person en Israel es ultra la lege. “La enforse de la lege no es un eleje,” el ia ajunta. “Lo no es un caso de destra o sinistra. Lo no es un caso de politica.”

La anunsia aveni a media de un situa nonprogresable en Israel, pos la resultas nonconcluinte de du votas jeneral en april e setembre.

A martedi, Benny Gantz, la aspiror oposante Netanyahu, ia dise ce el no ia pote formi un alia governante con un majoria en parlamento. On ia permete ce el atenta esta pos cuando Netanyahu ia fali lo.

Presidente Reuven Rivlin ia demanda ier ce legores acorda sur un aspiror per la ministro xef en 21 dias, per evita un vota jeneral tre en la anio – un aveni sin presedente.

Pos la anunsia de la acusas contra Netanyahu, Gantz ia tuita sua suporta per la avocato jeneral e la departes de enforsa de lege, scrivente ce lo es “un dia multe triste” per la pais.

On regarda Netanyahu como nonculpable asta si on demostra la acusas, e a presente la lege no preveni el de resta en la posto de ministro xef.

Cisa multe menses va pasa ante la casos apare ante un corte. E an si la corte ta condena el, Netanyahu no ta debe resinia asta la fini de la prosede de apela, cual pote dura tra anios.

An tal, multe persones va duta ce un ministro xef pote maneja bon la funsiona de la governa si el defende se en corte a la mesma tempo.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).