AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Muritanis reata confondeda a un donada de cameles

11 desembre 2019

La Uni European ia dona 250 cameles a Muritania como un parte de sua atentas per combate la menasa de djihadistes e aida la securia de frontera en Sahel.

La ariva de la bestias en la vila Achemim en un rejion este con borda a Mali ia diverti la abitores local, ci ia es surprendeda par la dona, recordante ce sua pais es conoseda per ave un popla grande de cameles.

La animales va es usada en la unias militar de camel per aida garda partes de la frontera cual es spesial favoreda par djihadistes.

Un posta a Facebook par la ajenteria de novas Al-Akhbar ia provoca sentos de comentas e emojis riente. Un usor ia demanda de do la cameles ia veni: “Los ia veni como un donada de Europa, ma los ia es sempre asi?” Un otra ia scrive, finjente noncrede: “Ance la UE ave cameles?”

Otras ia fa demandas sur la importa de unias militar de cameles en la eda moderna, sujestante ce un donada tecnolojial ta es plu beneficante – per esemplo, veculos per naviga la deserto o sistemes avansada de monitori e comunica.

Suportante esta razonada, alga persones ia nota ce Magrib ia reseta resente radares, en refere a la aida resetada de la Uni European e Espania per batalia la migra nonlegal.

Otras ia denunsia la donada como un insulta e un burla contra la popla muritani.

La donada parteni a 13 milion euros de aida de la UE per boni la developa e la securia de Muritania. Esta du goles representa la stratejia fundal de la UE per la rejion Sahel, cual es aora a la fronte de la batalia mundal contra terorisme.

La Grupo Nomada de la militar muritani inclui soldatos sur cameles e es un esemplo de combina operas de securia con developa de infrastrutur. On pote usa la unias per patrulia e monitori, ma ance en projetas de educa e ijenia.

Muritania, como otra paises de Sahel, ia esperia multe atacas par djihadistes en la anios resente. La pais ave un borda, longa de 2000 cilometres, con Mali, e la autoriosas es spesial consernada par la partes la min abitada, car la diminui de controla governal ala ia grandi la menasa djihadiste.

La unias de camel esiste ja tra plu ca un sentenio, ma on ia envia los sola resente a la frontera distante. La militar dise ce la cameles ave un vantaje ca otra modos de patrulia: los pote move rapida en la deserto savaje.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).