AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Macron previde un deside sur Brexit en esta semana

7 otobre 2019

Emmanuel Macron, presidente de Frans, ia informa Boris Johnson, ministro xef de la Rena Unida (RU), ce la Uni European (UE) va deside a la fini de esta semana esce un acorda de Brexit es posible.

Johnson ia averti la UE de deveni tentada par opina ce la retira de Britan pote es posponeda asta pos 31 otobre. An tal, un lege nova obliga el a solisita un pospone si on no ia trova un acorda a 19 otobre.

Como un parte de un fini de semana plen de telefonis a xefes de la UE, Johnson ia informa Macron ce el crede ce un acorda pote es realida, ma ce la UE nesesa egali alga comprometes fada par la RU.

Macron ia dise ce en la dias veninte on debe continua rapida la negosias con la ecipo de Michel Barnier, la negosior xef per la UE sur Brexit, per evalua a la fini de la semana esce on pote ave un acorda cual respeta la prinsipes de la UE.

La comentas ia es fada ante alga dias major de negosias, en cual ambos lados va atenta trova un acorda nova a tempo per un confere de xefes european a 17 e 18 otobre.

La metodo de preveni un frontera dur sur la isola Er es ancora un punto problemosa, car la UE desira cambias fundal a la proposas la plu resente de la RU.

Longo la Lege Benn, asetada en la mense pasada, si a 19 otobre la parlamentores brites no ia aseta un acorda con la UE, e si los no ia deside per un Brexit sin tal acorda, la ministro xef debe scrive a la UE per solisita un pospone de la data de retira.

Paperes governal cual ia es presentada a un corte scotes ia dise ce Johnson va obedi la lege, an si el ia declara ja ce on va fa “no plu esitas o retardas”.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).