AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Locales coler tira un maior mexican pos un veculo

11 otobre 2019

Des-un persones ia es arestada en Mexico sude pos lia la maior de sua vileta a un camioneta e tira el longo la stradas.

Polisiores ia interveni per libri Jorge Luis Escandón Hernández, ci ia sufri no feris major.

Esta ia es la ataca du par cultivores ci esije ce la maior reali sua promete campaniante per repara un strada local. Plu polisiores ia es aora enviada a la vileta Santa Rita en la stato Chiapas.

Maiores e politicistes local en Mexico es frecuente atacada par ganges drogal cuando los refusa coopera con scemas criminal, ma lo es min comun ce on ataca fisical los par causa de sua prometes de campania.

Escandón ia dise ce el va presenta acusas de saisi e omiside atentada.

Video filmada par oservores estra la ofisia de la major mostra un grupo de omes ci tira el de la construida e forsa el sur la retro de la veculo.

Imajes plu tarda, par un camera vijilante, mostra ce el ia es liada a la retro de la camioneta par un corda sirca sua manos e tirada longo la stradas de la vileta, cual es un parte de la site Las Margaritas.

Deses de polisiores munisipal ia colabora per para la veculo e salva la maior. Alga persones ia es ferida en scaramuxas entre la polisiores e la omes ci ia saisi la maior.

En un aveni plu temprana, a cuatro menses ante aora, un grupo de omes ia destrui la ofisia de la maior cuando los no ia trova el ala.

En la tempo ante la eleje maioral en Las Margaritas, on ia aresta Escandón mesma, suspetante ce el ia partisipa en un combate contra suportores de un aspiror oposante. El ia es librida par causa de un manca de atesta.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).