AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La suspende de un dotor pos la nase de un bebe sin fas

25 otobre 2019

On ia suspende un ostetriciste portuges pos la nase de un bebe sin nas, oios o un parte de sua cranio. La jenitores no ia es consensa de la nonormalia fisical de sua fio asta sua pari en la plu temprana de esta mense.

Ofisiores de la comite medical ia vota per suspende Dr Artur Carvalho sur alegas de manca de cura.

On ia descovre otra cexas contra el, de tra plu ca un desenio, sur otra bebes. Reportas de acel casos, detaliada par jornalistes portuges, ia causa un scandal. Carvalho ia fa no comenta publica sur la alegas.

La bebe Rodrigo ia nase a 7 otobre en la ospital São Bernardo en Setúbal, a sirca 40 cilometres a sude de Lisbon.

Sua madre ia es atendeda par Carvalho per tre scanes ultrasonal en sua ensintia, a un clinica privata, e la jenitores dise ce la dotor ia indica no problemes pertinente a la sania de la feto.

En la mense ses de ensintia, la madre ia reseta un scane cuatro e plu detaliosa a un otra clinica. Alora, la posiblia de nonormalia ia es sujestada, ma on alega ce Carvalho ia rejeta la conserna.

La tia de Rodrigo ia dise: “El ia esplica ce a veses alga partes de la fas no es vidable [en scanes ultrasonal] cuando la fas de la bebe es presada a la ventre de la madre.

Pos la nase de Rodrigo e la revela de sua nonormalia, on reporta ce sua jenitores ia es informada ce el va survive tra sola alga oras. An tal, pos plu ca du semanas, la xico es ancora vivente, curada par la ospital.

La scandal cresente leva demandas en Portugal sur la funsiona de la sistem de sania de la pais, como ance sur la prosedes per cexa.

Miguel Guimarães, presidente de la asosia medical de Portugal, ia fa un confere jornaliste en la semana pasada a cual el ia dise ce el ia contata direta Carvalho, par causa de la “alarma sosial” forminte a tema de la caso.

El ia dise ce la dotor ia acorda sesa fa prosedes medical per la tempo de la investiga. La consilio disiplinal de la asosia ia consenta en esta semana e ia es unida en acorda per suspende Carvalho per ses menses.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).