AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La SUA anunsia un Forte de Spasio

21 desembre 2019

Donald Trump, pos deveni ier formal acusada de malcondui, ia finansia ofisial un departe de la Pentagon focada a gera en spasio – la Forte de Spasio de la Statos Unida.

Esta servi militar nova es la prima en plu ca 70 anios, e es suordinada a la Forte de Aira de la pais.

A un base militar prosima a Washington, Trump ia descrive spasio como “la domina de gera la plu nova de la mundo”. El ia dise: “Entre menasas grave contra nosa securia nasional, la superioria esuan en spasio es asoluta esensal.”

La asinia de finansia ia es confirmada ier, cuando la presidente ia suscrive la bujeta anial de 738 mil milion dolares per la militar esuan.

La inisia de la Forte de Spasio va es finansiada par un asinia de 40 milion dolares per sua anio prima. On no intende envia soldatos a orbita, ma la departe va proteje la propria de la SUA en spasio, como la sentos de satelites usada per comunica e oserva.

Xefes militar de la SUA nota avansas par Xina e Rusia a esta “frontera final” militar.

Mike Pence, la vispresidente, ia dise ja ce acel du nasiones ave laseres volante e misiles antisatelital a cual la SUA nesesa responde. “La ambiente de spasio ia cambia fundal en la jenera resente,” el ia dise. “Lo cual ia es pasosa e ultra compete es aora folida e enemiosa.”

La Forte de Spasio va estende la labora de la Comanda Spasial, creada en agosto per maneja la operas en spasio de la militar esuan.

La Secretor de la Forte de Aira, Barbara Barrett, ia esplica ce la Forte de Spasio va es composada de sirca 16 mil empleadas, alga de la Forte de Aira, alga nonmilitar. Lo va es dirijeda par Jeneral Jay Raymond, la dirijor presente de la Comanda Spasial.

Plu temprana en esta mense, Presidente Vladimir Putin ia sujesta ce la estende de la SUA en spasio crea un menasa contra interesas rusce, e ia comanda un responde par sua propre pais.

“La xefes militar-political de la SUA opina publica ce la spasio es un teatro militar, e projeta fa operas ala,” el ia dise.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).