AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La scrivor de un manoscrito istorial misteriosa

29 novembre 2019

Un manoscrito scriveda par Rea Elizabeth 1 de England es descovreda pos reposa nonregardada tra plu ca un sentenio.

Dr John-Mark Philo, un istoriste leteratural de la Universia de Anglia Este ia trova lo en la biblioteca de la Palasio Lambeth en London. Par asembla la indicas, el ia conclui ce la rea ia es la scrivor.

La obra es un tradui de un libro en cual Tacito, un istoriste roman, ia descrive la beneficas de governa monarcal.

Philo ia descovre la manoscrito de 42 pajes cuando el ia xerca traduis de Tacito en la biblioteca. El ia trova ce lo es scriveda sur un tipo de paper cual ia deveni spesial comun en la corte tudor en la desenio de 1590.

“On ia ave, an tal,” el ajunta, “sola un traduor a la corte tudor a ci un person contempora ia asinia un tradui de Tacito, e ci ia usa la mesma paper en sua traduis e sua coresponde privata – la rea mesma.”

Un plu indica ia es la presentia de tre filigranas – un leon caprinte e la inisiales GB traversada par un balesta – cual on vide ance en la paper cual Elizabeth 1 ia usa cuando el ia scrive leteras.

Ma la indica concluinte ia es la scrive de mano. La tradui ia es copiada par un de sua secretores, ma lo es covreda con coretis e ajuntas en la stilo multe distinguable e desordinada de la rea.

Philo comenta: “La coretis a la tradui acorda con la scrive tarda de Elizabeth, cual ia es – e me restrinje mea espresa – unica. Plu alta on ia es en la ierarcia sosial de England tudor, plu desordinada on ia pote lasa ce sua scrive de mano deveni. Per la rea, la comprende ia es la problem de un otra person.”

La tradui veni de la istoria de la Impero Roman par Tacito. Lo presenta la mori de Augusto, la asende de Imperor Tiberio, e la sentri de potia en sola un individua.

Philo dise ce Tacita “es sempre regardada como la istoriste suvertinte, e ia es despetada, plu tarda, su Charles 1, como antimonarcal”. El demanda esce Elizabeth ia studia la testo per conselas sur maneras de governa bon o per esemplos de malgoverna cual el debe evita.

Un otra posible es ce la tradui ia es mera un pasatempo per un rea sur ci nos sabe ce el ia gusta la istoria clasica.

La manoscrito es tenida a Lambeth de la sentenio des-sete, ma esta es la ves prima de identifia sua autor.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).