AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La reveni de “La senior de la anelos” a Zeland Nova

18 setembre 2019

Zeland Nova va reseta un plu aumenta economial liada a Tera Media, car Amazon Studios ia eleje la pais como la loca per filma sua serie televisada de La senior de la anelos.

On previde ce esta va es la drama televisada la plu custosa de istoria, con custa de mil milion dolares a la min.

La departe de Amazon desira esplota la susede enorme de la trilojia de filmas famosa, ance filmada en Zeland Nova. La francisia ia benefica la turisme e emplea en la pais.

Amazon Studios, cual ia compra la diretos de televisa a du anios ante aora, ia dise ce la serie nova va esplora naras fresca cual aveni ante La comunia de la anelos, la libro clasica par J. R. R. Tolkien.

En un anunsia ier, la compania ia dise ce la preprodui ia comensa e ce on va filma en Auckland en la menses veninte.

“Cuando nos ia xerca la loca en cual nos va pote anima la belia primeval de la Eda Du de Tera Media, nos ia sabe ce nos debe trova un loca merveliosa, con costas pur, forestas e montes,” la declara ia dise.

La ministro de developa economial de Zeland Nova ia comenta ce la projeta va crea beneficas diversa, “incluinte empleas e investis stranjer notable”.

Filmada a la comensa de la desenio pasada par Peter Jackson, dirijor zelandes, la trilojia La senior de la anelos ia atrae cuasi tre mil milion dolares de regardores e ia gania un monton de premios Oscar.

Acel filmas, como ance la trilojia La hobit, ia inisia un buma de turisme en Zeland Nova. Los ia revela a la mundo la vistas encantante bela de la pais, e ia provoca miliones de visitores a visita la locas mostrada.

La produis vasta ia muta ance la industria sinematografial peti de Zeland Nova a un xef de mundo, incluinte en efetos spesial dijital.

La pais ia bonveni Tera Media como un parte de sua identia cultural, e modeles jigante de dragones e sorsores decora la airoporto de Wellington.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).