AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La polisia barati mata la suspetadas de un viole sesal

6 desembre 2019

En Barat, la polisia ia mata par pistol cuatro omes suspetada de viole e mata un veterinar fema joven en Hyderabad en la semana pasada.

La omes ia es ja detenida par la polisia e ia es moveda a la loca de la crimin en la oras temprana de esta matina, per reconstrui la aveni. La suspetadas ia es pistolida cuando los ia atenta fura la pistoles de la polisiores e fuji. Du polisiores ia es ferida.

On ia descovre la restas de la vitim, ci ia ave 27 anios, a jovedi pasada, provocante protestas coler alegante ce la polisia no ia responde per du oras.

Pos la anunsia ce la suspetadas es mor, la madre de la vitim ia dise ce justia es fada. Visinas ia selebra con petardos e distribui bonbones, e miles de persones ia vade sur la stradas per aclama la polisia.

La madre ia ajunta ce el desira un lege plu sever contra atacas e violes sesal: “Omes ta teme an fisa sua regarda a femes, car los ta es punida.”

La sore de la vitim ia descrive la ata par la polisia como “multe nonespetada”, disente: “Me ia espeta prosedes legal e justia furnida par la corte. Esta no va revive mea sore, ma lo es un lejeri grande. Pos la ata par la polisia, persones va repensa ante fa un tal cosa denova.”

La vitim ia parti de sua casa sur sua motosicle sirca 18:00 a des dias ante aora, per vade a sua dotor. Plu tarda, el ia telefoni sua familia per dise ce el ave un creve de numatico, e ce un camionor ia ofre aida. El ia dise ce el es prosima a un peajeria.

Atentas de contata el a pos no ia susede, e sua corpo ia es descovreda su un viaduto par un letor en la matina de jovedi.

En la semana pasada, tre polisiores ia es suspendeda de sua postos cuando la familia de la vitim ia acusa los de no responde sufisinte rapida a la reporta ce la fem manca. La polisiores ia sujesta an ce el ia fuji per sposi.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).