AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La pape regrete la fura de scultas nativa

26 otobre 2019

La pape ia espresa sua regrete pos cuando scultas nativa de la Amazona ia es furada de un eglesa en Roma e dejetada en la Rio Tevere.

“Como un bispo de la bispia, me demanda per pardona de la persones ci ia es ofendeda par esta,” el ia dise.

La sinco scultas en lenio de un fem nuda e ensinta ia es prendeda de la eglesa a lundi.

Furores nonidentifiada, ma sur ci on crede ce los es ativistes catolica conservaliste, ia descrive la scultas como “idoles”. Plu tarda, los ia posta un video cual mostra como los ia fura la scultas de Pachamama e ia lansa los a la rio.

Pachamama es un diva adorada par alga comunias nativa en la Amazona, un rejion vasta en America Sude.

Pape Fransisco ia demanda per pardona a venerdi, la dia anteultima de un asembla de tre semanas en la Site Vatican. La consenta, nomida un sinodo, discute la futur de la eglesa catolica en la Amazona.

La pape ia dise ce la scultas es reganiada par la polisia italian e ce los pare es nondanada. El ia asentua ance ce on ia ave “no intende idolinte” en trae la scultas a la eglesa en Roma.

A ante, cuando la Vatican ia condena la fura, ofisiores major ia dise ce la scultas representa mera la vive, fertilia, e la tera-madre.

La pape ia reseta criticas forte de ultraconservalistes sur esce on va permete omes sposida a deveni pretes. Esta es un de la temas la plu discuteda a la sinodo.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).