AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La libri de un ostaje irani par piratas somali

22 setembre 2019

Un marinor irani ia es relasada par piratas somali pos pasa plu ca cuatro anios en nonlibria.

Mohammad Sharif Panahandeh ia es “grave malada” e ia es librida per razonas umaniste, longo la Asosia de Suporta de Ostajes, cual ia aida negosia sua relasa.

En la desenio pasada, miles de ecipores maral ia es saisida como ostajes a la costa de Somalia, e relibrida pos la paia de un rescata.

La Forte Marinal European, cual opera en la rejion, dise ce la cuantia de atacas par piratas ala ia ateni sua masima en 2011 ma ia diminui aora a un grado iniorable.

Pos la libri de Sharif, piratas prisoni aora sola tre persones. Tota tre es sitadanes de Iran, prendeda con Sharif de un barco de pexa en 2015.

Un portavose per la Asosia de Suporta ia dise sur Sharif: “El es grave malnurida. El ia perde un cuantia enorme de pesa e ave disturbas grave de stomaco e sanguis interna.”

La marinor ia es moveda a Addis Ababa, la capital de Itiopia, per un trata inisial. A pos, on va vola el a Iran.

Iran ia grasia la aida de la Asosia de Suporta, la Nasiones Unida, e la autoriosas en Itiopia a Puntland (un rejion partal autonom de Somalia).

An si Sharif ia es librida par causa de sua sania, la piratas va desira cisa un rescata per la tre otra persones.

La declina de piratia a la costa somali es atribuida a la usa de gardores armada sur barcos en la rejion, como ance a la labora de alga marinas, incluinte los de la Uni European e OTAN.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 9 setembre 2023 (16:26 UTC).