AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La avocato jeneral de la SUA es acusada de menti

3 maio 2019

Nancy Pelosi, presidente de la Salon Basa de la Congresa SUA, ia acusa la avocato jeneral William Barr de menti a la Congresa.

El ia fa sua comenta a la dia pos cuando Barr ia atesta a un comite de la Salon Alta sur un reporta par Robert Mueller sur alegas de interfere rusce en 2016.

Barr ia es interogada sur sua deside de desculpa presidente Donald Trump sur impedi la justia. El ia refusa atesta ier a un comite gidada par membros de la Partito Democrata, creante un posible de judi ce el ia desrepeta la Congresa.

Barr es la ofisior legal xef en la Statos Unida.

Pelosi ia dise ier: “El ia menti a la Congresa. E si cualce otra person ta fa esta, on ta regarda lo como un crimin. No person es ultra la lege.”

El ia fa sua acusa car Barr ia dise ce el conose no cexa par Mueller sur la resoma de sua reporta en cuatro pajes par Barr. Ma Mueller ia scrive un letera a Barr, espresante ce “contesto” manca de la resoma.

La departe de justia ia defende Barr pos la acusas par Pelosi. Republicistes ia condena ance la comenta, descrivente lo como “un dise ofendente”.

Barr ia debe veni denova ante la comite per plu responde a plu demandas, ma el no ia apare.

En un reata plu bonumorosa, congresor Steve Cohen ia trae un caxa de carne de gal fritada e un sculta de un gal a acel consenta de la comite, lasante los en la seja vacua de Barr, con refere a la usa idiomal de “chicken” (gal) per dise “coarde”.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).