AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La aseja teroriste de un otel en Nairobi

16 janero 2019

En Cenia, Presidente Uhuru Kenyatta ia dise ce un aseja par militaristes en Nairobi ia fini, e tota la atacores es “eliminada”.

Ier, fusilores ia ataca la compleso de un otel en Nairobi, la capital, matante a la min 14 persones. La compleso conteni un otel e ofisias.

Ofisiores ia anunsia inisial la fini de la aseja a alga oras pos sua comensa, ma on ia oia sparas e esplodes denova en la temprana de esta matina.

Al-Shabab, un grupo militariste con base en Somalia, ia dise ce lo ia reali la ataca. On no sabe cuanto atacores ia es presente.

La ataca ia comensa a sirca 15:00 de ora local, cuando cuatro fusilores ia lansa bombas a veculos en la parce de autos ante entra a la atrio de la otel, do un ia esplode se.

Video de cameras de securia mostra a la min cuatro omes forte armada ci ia entra e comensa spara. On reporta ce persones ia vide la omes visitante la compleso en dias resente.

A 23:00, la secretor de la consilio interna de la governa, Fred Matiang’i, ia dise ce tota la construidas en la compleso ia deveni securida. “La situa es controlada e la pais es secur. Terorisme va vinse nunca nos.”

Ma a mera un ora plu tarda, on ia reporta plu sparas e esplodes de ves a ves en la loca. Plu sparas intensa ia aveni a sirca 07:00.

Fortes de securia ia xerca sistemosa la construida, do laborores asustada ia bloci la portes, con se a interna, ascondente su tables e sejas o en salas de banio.

En la oras temprana, plu ca 100 persones ia es salvada. Sirca tredes es aora tratada en ospitales en Nairobi.

La atacores ia retira se asta la nivel sete de la otel, do on crede ce plu siviles ia asconde se.

La otel DusitD2, de sinco stelas, ave 101 salas. Locada en la suburbe Westlands, a distantia corta de la distrito comersial de la capital, lo ave sua propre banieria e alga restorantes.

Cenia ia esperia alga atacas teroriste en anios resente, xef en rejiones prosima a la frontera somali e en la capital.

Al-Shabab es un grupo militariste e islamiste cual oposa la governa de Somalia e ia fa atacas tra la este de Africa. Cenia parteni a un opera rejional per manteni la pas, cual suporta la governa somali en sua batalia contra la teroristes.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).