AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Fanes esije un rescrive de saison 8 de Jua de Tronos

17 maio 2019

En la drama televisada Jua de Tronos, inverno ia ariva, ma sua saison final encontra un reseta jelin entre fanes.

Plu ca un dui de milion persons nonfelis ia suscrive un solisita enlinia per urje HBO, la compania cual crea la serie, a refa la saison oto en modo nova.

La saison la plu resente de la serie internasional popular, fundida en libros par George RR Martin, ia fronti un bombarda de critica enlinia. Regardores deludeda ia es ofendeda par cambias a la strutur naral de la drama e par la destina final de carateres amada.

La solisita a change.org, instituida pos la transmete de la episodio anteultima en esta semana, esije an un rescrive completa “con scrivores capas”.

Lo opina ce la scrivores David Benioff e DB Weiss “ia mostra ce los es lamentable noncapas”. En la parolas de la solisita, la scrivores ave “no materia de fonte per suporta se”, referente a la libros nonfinida en cual la saison oto es laxe fundida.

Car la libro veninte par Martin, La ventas de inverno, es ancora un obra en construi, la drama televisada debe fini en modo diferente.

Suscrivores de la solisita ia lasa comentas ce la saison final “pare fretada”, “ia desrepeta intera la autor” e ia pone oto anios de developa de carateres “a la baldon”.

Par causa de la custa reportada de cada episodio, estimada como $15 milion, lo es nonprobable ce HBO va sede a la esijes. E un cuantia recordo de 18,4 milion persones ia regarda la episodio anteultima.

Lo ia sempre probable ce la fini va es controversa, como Benioff e Weiss mesma ia confesa. Benioff ia dise: “Un bon nara no es un bon nara si on ave un mal fini. Natural, nos es ansiosa.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).