AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Apple reesamina fronteras disputada en sua mapas

30 novembre 2019

La compania Apple dise ce lo fa “un esamina plu profonda” de sua modo de trata fronteras disputada.

Ucraina ia critica la jigante tecnolojial ci ia mostra Crim como un parte de la teritorio de Rusia en sua apes Mapas e Clima.

Un portavose per Apple dise ce la compania segue leges internasional e nasional, e ce la cambia, cual es sola per usores en Rusia, ia es causada par un lege nova ala.

La propri de Crim par Rusia de Ucraina en 2014 ia es condenada par multe de la comunia internasional.

En un declara formal, Apple ia asentua ce “nos ia fa no cambias a Mapas Apple en relata con Crim, estra Rusia. Nos considera la lege internasional e ance leges pertinente en la SUA e otra paises, ante fa un deside de eticeti en nosa mapas, e nos fa cambias si obligada par lege.”

La compania ia ajunta ce, resultante de sua reevalua de la trata de fronteras disputada, cisa lo va fa plu cambias en la futur.

“Nosa intende es serti ce nosa clientes pote gusta usa Mapas e otra servis de Apple en tota partes de la mundo.”

La cambias a la mapa Apple de Crim per usores en Rusia ia es anunsiada en la plu temprana de la semana par la Duma de Stato, la salon basa de la parlamento rusce, en un declara cual ia descrive la fronteras presedente como “nonesata”.

“Crim e Sevastopol apare aora en aparatos Apple como teritorio rusce,” la declara ia dise. Rusia regarda Sevastopol, un site de porto e marina, como un rejion separada.

Apple ia negosia con Rusia tra alga menses e ia espera reteni Crim como un teritorio nondefinida, un parte no de Rusia e no de Ucraina.

Ance Google, cual produi sua propre ap popular de mapas, mostra Crim como parteninte a Rusia cuando on regarda de acel pais. Esta cambia ia aveni en marto.

La deside par Apple ia es agu condenada par Ucraina. La ministro de esternas Vadym Prystaiko ia tuita: “Apple, per favore, resta con tecno alta e divertis. Politica global no es vosa lado forte.”

La ambasada de Ucraina en la SUA ia es egal criticante en Twitter: “Nos divina ce ucrainsces dona no grasias a @Apple a esta #FestaDeGrasia. Donce ta ce tota de nos remente Apple ce #CrimEsUcraina e lo es su ocupa rusce – no su sua autocratia.”

Garry Kasparov, campion rusce pasada de xace, ia ajunta sua vose, descrivente la deside como “pasi nonasetable”.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).