AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un pasajor coler causa ce un bus cade en un rio

2 novembre 2018

Video de securia filmada en un bus cual ia cade en un rio en Xina ia revela ce la gidor ia veni de combate un pasajor.

La bus ia cade tra 50 metres de un ponte supra la Rio Yangtze en Chonqging a soldi. A la min 13 persones ia mori e du otras manca.

Reportas temprana ia dise ce la bus ia devia per evita un veculo prosiminte. Ma la metraje nova mostra ce la gidor ia retalia pos es bateda par un pasajor. La bus, viajante con rapidia, ia verje alora a la banda oposada e ia rompe la paradores de securia.

La polisia ia declara ce la combate ia causa la cade.

La pasajor, identifiada como un fem de 48 anios con nom familial Liu, ia es coler ce la bus no ia pausa a sua parabus. Cuando la gidor, nomida Ran, ia refusa para per lasa ce el desembarca, la fem ia colpa el con sua telefoneta.

Un opera enorme de salva ia es fada, usante ecipos de sumerjores e desuples de barcos e grus. Ma on ia reporta no survivores. A la note de mercurdi, la ruina de la bus ia es tirada de 71 metres de profondia en la rio.

La asidente, sur un ponte bon mantenida e relativa cuieta, ia xoca Xina. La plu de comentas oji en redes sosial culpa la pasajor, ma alga persones critica ance la gidor per sua reata.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).