AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Puigdemont proposa la model suiz de autonomia

19 marto 2018

Carles Puigdemont, la gidor de la separadistes en Catalunia, dise ce un majoria de la catalanes ta suporta cisa un autonomia federal simil a lo en Suiz, en loca de un autonomia completa.

Sua comentas en Geneve pare sujesta un cambia de sua suporta presedente per autonomia completa. La presidente pasada ia fuji a Beljia pos la declara de autonomia par Catalunia, seguente un vota disputada en otobre pasada.

La rejion ajitada resta direta governada par Madrid, an si en elejes en desembre, partitos favorente autonomia ia gania un majoria de sejas.

Espania vole deteni Puigdemont sur acusas de rebela. Cuatro plu gidores catalan, incluinte la vispresidente pasada Oriol Junqueras, es ancora en prison per sua parte en la vota de autonomia en otobre.

La autonomia de Catalunia resta pausada, car Madrid refusa desprisoni la om nominada per gida la governa rejional de Catalunia.

Puigdemont, parlante a un festa de film per diretos umana internasional en Geneve, ia sujesta ce autonomia completa no es la sola posible. “Cisa, entre otra modos, la model suiz es la plu efetosa e atraente,” el ia dise. Suiz ave un governa multe desentrida, en cual governas rejional, nomida cantones, ave un cuantia notable de potia.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).