AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

No imposta televidal per la sposi de Harry e Meghan

30 april 2018

La BBC ia desprende la imposta de televide per comunias en la Rena Unida ci vole regarda coletiva la sposi de Prinse Harry e Meghan Markle a 19 maio.

Selebras su sielo e otra avenis spesial pote aora mostra publica la difusa direta de la rituo, sin compra un lisensa.

En Britan, cada casa cual regarda o rejistra televisas direta debe fa un paia anial per finansia la BBC, cual difusa programes sin anunsias comersial. Organizas como scolas, ospitales e bares fa ance esta paia.

La governa ia dise ce comites local ia reseta sentos de solisitas per organiza selebras en la stradas per onora la sposi. Multe consilios ia cansela la custa de clui la stradas, e on va estende la oras de funsiona de tavernas per la dia.

La xef de maneja de revenu de la BBC ia esplica: “En situas estracomun, la BBC pote permete un esenta tempora per televide, con esije ce la televide ave la sola intende de mostra un aveni cual, en la judi de la BBC, ave un importa nasional. La BBC crede ce la sposi real es un tal aveni.”

Prinse Harry e Meghan Markle va es sposida par la Arcibispo de Canterbury en la Capel de San Jorj a la Castel de Windsor, a ueste de London.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).