AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

50 anios pos la asasina de Martin Luther King

5 april 2018

Campanas ia sona en sites tra la SUA per onora la momento a 50 anios ante aora, cuando Martin Luther King, gidor de diretos sivil, ia es matada par la fusil de un supremiste blanca. Los ia sona a 39 veses – un per cada de la anios de la vive de King.

La campanas xef ia es a la motel en Memphis, Tennessee, do la asasina ia aveni. Jesse Jackson, un gidor major afroamerican ci ia es presente a la mata, ia dise a la asembla ce la dole es ancora forte sentida.

Dr King es regardada como un eroe en la SUA, e la aniversario de sua nase es onorada par un festa nasional.

A la asembla en Memphis en la sera de mercurdi, Martin Luther King III, un de sua fios, ia dise ce on ia fa progresas grande en relatas de raza, ma ce America es ancora multe distante de la state desirada.

King, comun conoseda par sua inisiales MLK, ia es fusilida cuando el ia sta sur la balcon de sua motel en un visita a Tennessee per protesta contra la paia basa de dejetores.

Un garlanda ia es poneda a la tomba de King en Atlanta, sua vila de nase, e ance en Chicago, un site colpada par tumultas pos la asasina en 1968. Ance ier, sentos de persones ia asembla en Washington per un prosegue de prea silente de la monumento MLK, erijeda en 2011, asta la Bolevar Nasional.

En un mesaje video, Barack Obama, la presidente pasada, ia dise: “Cuando nos atenta ancora, la spirito de Dr King joia ancora.” Presidente Donald Trump ia tuita un video en cual el ia loda King a sua aniversario en janero.

En un proclama separada en cual el ia declara ce ier es “un dia per onora la erita de Dr King”, Trump ia dise “lo cual va reali la ideales de Dr King no es la governa” ma vera la persones comun, ci “debe aspira ativa securi la sonia de vive en junta como un popla con un gol comun”.

A la sera de martedi en un eglesa en Memphis, do King ia fa un parla a la dia ante sua mori, sua fia, la eglesor Bernice King, ci ave aora 55 anios, ia descrive la difisilia de lamenta publica sua padre.

Acompaniada par sua frate Martin Luther King III, el ia dise: “Lo es importante ce on vide du de la enfantes ci ia perde sua papa a la baleta de un asasinor a 50 anios a ante. Ma nos ia continua.”

En un tuita plu tarda, el ia sita Maya Angelou, un poesiste afroamerican, ci ia ta ave 90 anios ier, disente en pertine a sua padre: “Me pote es e es plu bon car tu ia esiste.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).