AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un turiste rejistra se como migror par era

9 agosto 2016

Un turiste xines ia spende cuasi du semanas en un otel deutx per migrores, pos demanda nonintendente per refuja cuando el ia vole mera reporta un fura.

La bolsonor de 31 anios, ci no parla deutx e no parla engles, ia reseta un esamina medical, e on ia arcivi sua trasas de dito.

Plu tarda, un laboror de la Crus Roja ia trova ce la portamone de la om ia es furada en Stuttgart. Ma en loca de vade a la polisia, la om ia rejistra se como migror.

Un parlor de putong ia solve la rompetesta. Un traduor ia es trovada a un restorante xines prosima a la otel casinte la turiste, en Dülmen, prosima a la site Dortmund en la ueste de Deutxland.

La turiste ia ariva a la otel en la temprana de julio, en un bus con migrores, de Dortmund.

Christoph Schlütermann, un laboror per la Crus Roja, ia descrive el como “tan diferente de la otras – multe noncapas de ata sin aida”.

Un ap traduinte ia confirma sua suspeta ce la turiste ia deveni maraniada en la sistem de refuja par era. “Lo ia emete frases como «me vole vade en viaja estra pais»,” el ia dise.

La turiste, de Xina norde, ia intende visita Italia e Frans. El ia permete calma ce la autoriosas prende a via sua pasaporto e visa, e rejistra sua ditos.

On ia dona a el un esamina medical e la documentos normal cual migrores reseta pos ariva en Deutxland. El ia come a la otel de migrores e ia reseta alga mone per spende.

Schlütermann ia clari ce empleadas de la otel ia telefoni futil a consulerias diversa, esperante identifia la turiste. Un era sur la visa de la om ia causa un plu retarda.

Final, on ia cansela sua solisita de refuja, e el ia pote continua sua turi european.

Seguente la difusor Westdeutscher Rundfunk, la om no ia parti coler, ma con mera la comenta ce el ia imajina ce Europa es intera diferente.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).