AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un manada ensende un mascita en Miama

3 julio 2016

Un manada ia arde un mascita en Miama norde, en la ataca du de sua spesie en pico plu ca un semana.

La polisia garda la vileta Hpakant en la stato Kachin pos fali preveni viletores budiste de ensende la mascita.

En la semana pasada, un grupo de omes ia destrui un mascita en la sentro de la pais, en un disputa sur sua construi.

La Nasiones Unida ia averti la governa, gidada par Aung San Suu Kyi, ganior de la Premio Nobel de Pas, ce lo debe reali medios forte contra violentia relijial.

La ataca la plu resente ia aveni a venerdi, cuando un grupo de viletores ia invade la mascita e ia ensende lo. On reporta ce los ia ataca la polisiores gardante la construida e ia preveni la brigada de pompores de ateni la loca.

Un polisior local ia comenta: “La problem ia comensa car on ia construi la mascita prosima a un pagoda [budiste]. La persones muslim ia refusa destrui la construida cuando la budistes ia descovre esta.” El ia ajunta ce la situa ia calmi aora, e ce on ia fa no arestas.

En un aveni simil en la vileta Thayel Tha Mein en la stato Bago en la semana pasada, la comunia muslim ia es obligada a xerca refuja en un vila visina pos cuando sua mascita ia es destruida par arde e un om muslim ia es bateda.

Jornalistes local ia reporta ce plu ca un construida ia es destruida en la ataca, sur cual on ia culpa un grupo de plu ca 200 budistes. On ia envia polisiores a la vileta per proteje la comunia muslim ala.

Tensas relijial e etnical ia esiste en Miama de pos 2012, cuando ondas de violentia matante entre budistes e muslimes ia engoli partes de la stato Rakhine en la ueste de la pais. On crede ce la plu de la muslimes es rohingias.

Yanghee Lee, investigor spesial de la Nasiones Unida sur diretos umana en Miama, ia descrive se como consernada par reportas ce la governa no intende esamina la fatos de la ataca de la semana pasada.

“Esta es esata la sinial cual on no debe envia,” el ia dise pos un visita de des-du dias a la pais. “La governa debe mostra ce la provoca e esecuta de violentia contra minorias etnical o relijial ave no loca en Miama.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).