AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un compania rusce confesa sur la rojia de un rio

13 setembre 2016

La produor la plu grande de nicel de mundo ia confesa ce un malversa a un de sua complesos ia cambia la color de un rio en la Artica rusce a roja sanguin.

Norilsk Nickel dise ce pluves forte a 5 setembre ia causa la suprabunda de un parario de filtra a sua compleso en Nadejda, a en la rio Daldican.

An tal, lo dise ce on ave no peril per persones o bestias savaje.

A ante, la compania ia nega intera sua culpablia cuando imajes de la rio roja, prosima a la site Norilsk, ia apare en la semana pasada.

Un ativiste rusce de Greenpeace ia comenta ce lo es ancora tan temprana ce on no pote judi la efeto a la ambiente. “On no pote dise mera ce esta es no cosa grande,” Alecsei Ciselyov ia dise.

El ia ajunta ce Norilsk Nickel controla la asede a la intera de la Penisola Taimir do la problem ia aveni, e ce esta impedi investigores de studia la contamina par sua complesos.

En la semana pasada, ofisiores de la ministreria de ambiente ia sujesta ce un gotea de contaminantes cimical de un tubo a la compleso industrial ia pote descolori la rio.

Ma Norilsk Nickel ia nega tal alegas, an publicinte fotos sur cual lo ia dise ce los mostra la rio con un “tinje natural” a 7 setembre.

Comunias nativa ia acusa la compania de normas laxe de securia.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).