AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Tutu desira la direto de mori aidada

8 otobre 2016

Arcibispo Desmond Tutu de Sudafrica ia revela ce el desira ave la posible de un mori aidada.

Tutu, ci ia gania un premio Nobel de pas e ia campania contra apartait, ia dise ce el “no desira ce sua vive es mantenida an con tota”. El ia scrive en la jornal Washington Post a sua aniversario 85.

El ia declara se como un suportor de moris aidada en 2014, sin spesifa esce el mesma vole ave la eleje. En la mense pasada, el ia es ospitalida per sirurjia per trata infetas recorente.

“Me espera ce on va trata me con compatia e va permete ce me progresa a la fase seguente de la viaja de la vive en la manera cual me eleje,” Tutu ia scrive. “Sin relata a lo cual on ta eleje per se mesma, perce on ta nega a otras la direto de fa esta eleje? Per los ci sufri nontolerable e veni a la fini de sua vives, mera la sabe ce un mori aidada es disponable pote furni un comforta nonmesurable a los.”

Sudafrica ave no leges spesifada per governa la mori aidada. Ma en un judi major en april 2015, un corte sudafrican ia permete la direto de mori a un om con maladia nonremediable. A pos, on ia solisita un clari de la leges en tal casos.

Esta no es la ves prima cuando Tutu ia parla contra la eglesa.

El es un suportor franca de diretos ge, e ia critica publica la disposas de cristianes tradisional sur omosesalia. En 2013, el ia dise ce el “ta refusa vade a un sielo omofobica” e ta prefere “la otra loca”. El ia ajunta: “Me no ta adora un dio ci es omofobica, e esta es la profondia de mea sentis sur esta.”

Plu temprana en esta anio, el ia bondise la sposi de sua fia Mpho con sua acompanior fema, an si la lege anglican sur sposi en Sudafrica declara ce “la sposi santa es la uni eterna e escluine entre un om e un fem”.

En la media de la desenio de 1990, Tutu, alora esente la arcibispo de Site de Capo, ia suporta controversa un cambia afin abortas ta deveni plu disponable en Sudafrica, an con alga dutas personal.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).