AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Sveria ajunta controlas de identia a sua frontera

4 janero 2016

Sveria ia comensa esamina la identia de viajores de Danmarc, per atenta redui la cuantia de migrores ci ariva en la pais.

On va refusa entra a cualce viajor ci vole traversa la ponte Öresund par tren o bus, o ci vole usa la naveta de mar, si el no ave la documentos nesesada.

Viajores dial a Sveria va debe aora cambia sua tren a la airoporto de København e pasa tra puntos de identia.

Miles de tal viajores traversa la ponte a cada dia. Lo lia la sites svensce Malmö e Lund con la capital dansce, København.

Per obedi la regulas nova forsada par Sveria, on ia erije un serca sirca un de la plataformas a la stasion ferovial de la airoporto Kastrup en København.

Viajas direta de la stasion xef de ferovia de København, traversante la ponte Öresund a Sveria, va es no plu disponable. Companias ferovial ia redui la cuantia de trenes a Sveria, avertinte sur un posible de retardas major.

On previde ce la cambias va ajunta sirca 30 minutos a la viaja presente de 40 minutos.

Per aplica la controlas nova, la governa svensce ia oteni un esenta tempora de la acorda Schengen sur fronteras abrida en la Uni European.

En la mense pasada, SJ, la compania nasional de ferovia en Sveria, ia anunsia ce lo va sesa sua servis a e de Danmarc car lo no pote fa la esaminas de identia cual la lege svensce nova esije.

Su la lege, companias transportante va es multada si viajores a Sveria no ave un fotoidentia valida. SJ ia dise ce lo no va ave la tempo nesesada per controla los ci viaja entre København e Malmö par la ponte Öresund.

Milion migrores ia ariva en Europa par tera e mar en 2015, seguente la Organiza Internasional de Migra. Como Deutxland, Sveria es un de la destinas xef per migrores. Sveria ia reseta plu ca 150 mil solisitas de refuja en la anio pasada; contrastada, Danmarc previde reseta sola 20 mil refujadas en esta anio.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).