AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Miama fini sua parlamento militar en modo joiosa

30 janero 2016

Politicistes en Miama ia conclui la consenta final de sua parlamento – e ance desenios de rena sola militar – con caraoce e dansas.

Un ambiente joiosa ia pleni la construida sever cuando politicistes, normal multe seria, ia pasa la oras final en canta e rie.

La plu de los no va reveni. De lundi los va es sustituida par parlamentores elejeda par un vota sin presedente en novembre.

Aung San Suu Kyi ia grasia sua oposores per “abri la via” per sua partito.

“Me crede ce tota de nos pote colabora per nosa pais e popla, e estra e en la parlamento,” la xef prodemocratia ia dise en sua adirije a parlamento.

Usual, on no asosia la conseta de diverti con la parlamento en la capital Nay Pyi Taw, cual ia es dominada asta aora par omes sever de pasadas militar. Ma la oras final de esta periodo parlamental de sinco anios ia aspeta como la dia final de scola.

Parlamentores ia presenta cantas de adio. Shwe Mann, la presidente parlamental partinte, ia demanda ce tota acompania el en cuando el ia canta “Sonias pote deveni real”.

De lundi, la Alia Nasional per Democratia de Suu Kyi va controla la parlamento, an si un cuatri de la sejas va resta en la manos de la militaria. Ance alga ministrerias major va resta tal.

Un de la taxes prima de la parlamento nova va es eleje un presidente per recambia Thein Sein, ci va sesa en esta posto a la fini de marto.

Suu Kyi, ci tra 15 anios ia es prisonida en sua casa par la armada, es constitual proibida de presenta se per la posto car sua fios es brites, no miama.

Ma on ave un rumor ce un acorda es ja cisa fada con la militara per permete ce el emprende la posto.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).