AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La parlamento nijerian perde sua documentos finansial

13 janero 2016

Sentos de copias de un proposa finansial ia desapare a la parlamento de Nijeria. Como resulta, la senato no ia pote comensa considera la proposa.

La pospone risca mali la crise economial de la pais, en cual lo reata a la custa cadente de petrolio.

Presidente Muhammadu Buhari ia furni la copias sur paper de sua proposa finansial prima a ambos salones a la fini de la mense pasada. Lo ia detalia sua projeta per estende la spende par 20% par plu emprestas.

La presidente ia entra a sua posto en maio 2015. El ia promete ance boni la recolie de impostos e investi en otra industrias, incluinte la escava e la cultiva, per crea plu empleas.

Bukola Saraki, la presidente de la senato, ia fa un consenta privata con Buhari en la tarda de ier, ma on no sabe esce los ia discute la problem de la documentos mancante.

Copias de la documento per la salon basa no manca, e va distribuida oji.

La parlamentores es ja criticada per refusa redui sua salarios e spendes cuando la economia la plu grande de Africa luta en sua crise la plu grave de anios resente.

Alga senatores oposante ia reata coler a la informa ce la documentos manca, acusante la governa de asconde los. Ma un portavose per Buhari ia nega la alega, disente: “Cuando la proposa es enviada, lo sesa parteni a nos.”

On previde ce la du salones va pasa sirca du menses en considera la proposa, con valua de $31 mil miliones.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).