AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La pape envia 1000 “suprapretes”

11 febrero 2016

Pape Fransisco ia envia plu ca mil pretes a un mision global de pardona pecas grave cual es normal sola pardonable par el o un bispo major.

La Misionores de Pardona, con nometa “suprapretes”, ia reseta esta permete spesial per la anio aniversarial de la Vatican, cual va fini en novembre.

Pecas grave inclui la viole de pan e vino santida, la rompe de la secretia de confeseria, e la conspira de mata un pape.

La pape ia dise comun ce la Eglesa nesesa es min rijida e criticante. El ia declara la anio presente como un Anio Santa de Pardona, e usa lo per sperde un mesaje de pardona – spesial entre catolicas ci ia vaga a via de sua crede ma desira reveni.

A un rituo en la Vatican a martedi, la pape ia parla ia 700 de la pretes elejeda, disente ce on debe bonveni repentores con brasos abrida, en loca de judi los con “un senti de superioria”.

“Lo no es con la baston de judi ce nos va susede retrae la oveas perdeda a la ensirca,” el ia dise a un asembla en la Palasio Apostolal.

La pretes es elejeda de bispias sirca la mundo, e on previde ce los va fa sua mision spesial en paises incluinte Burundi, Misre, Xina, e la Amirias Arabi Unida.

Un de la pretes va viaja entre comunias inuit en la Artica canadian, e un otra intende turi partes distante de Australia en un furgon.

La aborta es en la categoria de pecas grave, ma en la anio pasada, la pape ia anunsia ce el va permete ce cualce prete remete esta peca de femes ci vole repenti, tra la Anio Santa.

La pape ia dise ce el comprende ce alga femes senti ce los ave no otra posible ca la deside “angusante” de fa un aborta.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).