AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La bebe prima de 28 anios en un vila italian

29 janero 2016

Un vila peti en Italia norde selebra la ariva de sua bebe prima de pos la desenio de 1980.

La maior de Ostana, cual es situada en la montania de la rejion Piemonte, dise ce la bebe es “un sonia realida” per la comunia pico, cual ia esperia un diminui de sua popla en la sento anios pasada.

La bebe Pablo, naseda en un ospital de Torino en la semana pasada, leva la cuantia de abitores a 85, an si sola sirca un dui abita permanente ala.

Giacomo Lombardo, la maior, dise ce an si mil persones ia abita en Ostana en la temprana de la sentenio 20, un cade constante en la taso de nase ia comensa pos la Gera Mundal Du. “La declina vera ia comensa en 1975, con sola 17 bebes entre 1976 e 1987, cuando la xico final ia nase – asta la peti Pablo.”

Ostana atenta reversa la tende despoplinte, xef par crea empleas nova. La jenitores mesma de Pablo, Silvia e José, ia intende move a estra la pais a sinco anios ante aora, ma ia resta cuando on ia ofre a los la posible de maneja un refujeria sur un monte prosima.

Alga persones senti ce la esperia de acel familia premostra bon per otra comunias montanial.

Marco Bussone de la Uni Nasional de Vilas e Comunias de Monte ia dise: “Los es elejes individua, ma los multipli.” El desira regulas nova como esentas de imposta de companias, per aida la rejenera de comunias.

Vilas peti tra Italia batalia la despopli car persones joven parti per xerca labora. Alga ia atenta reversa la situa par ofre casas vacua sin custa, e un maior ia foca an sua ativia a para la declina de la popla esistente par “proibi” abitores de deveni malada.

En Ostana, on joia la ariva de Pablo con un selebra e – a la entra de la vila – un siconia artifis con paco peti azul a sua beco.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).