AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Cenia ajusta sua lege antidope per partisipa en la Olimpiales

27 maio 2016

La parlamento de Cenia ia aproba cambias a un lege antidope, esperante evita un proibi contra la partisipa de sua atletas en la Juas Olimpial en Rio.

Medios nova contra drogas de dope ia es asetada en la lege en la mense pasada, ma la Ajenteria Mundal Antidope (WADA) ia dise ce estas no sasia la normas internasional.

On ia retira parlamentores a un consenta spesial ier per aseta la cambias.

Si Cenia ta es escluida de la Juas, alga de la atletas xef de mundo ta ave no posible de gania medalias.

A la Concursos Mundal de Atletisme Lejera en Beijing, la pais ia gania sete medalias de oro, fininte a la apico de la table de medalias.

Chris Wamalwa, un parlamentor nongovernante, ia dise a la parlamento: “Sporte es multe esensal a esta pais, e la atletas ia ajunta multe valua en esta pais en relata con mercatisme.”

La lege nova debe es aprobada par la Senato ante cuando presidente Uhuru Kenyatta va suscrive lo.

WADA ia esije cambias pos un serie de scandales de dope envolvente atletas cenian. De pos 2011, plu ca 40 de sua atletas ia fali en probas de droga.

De la comensa de esta anio, on ia suspende 18 atletas cenian per dope. La plu conoseda es Rita Jeptoo, ci ia gania la maratones de Boston e Chicago.

En novembre pasada, Dick Pound, un presidente pasada de WADA, ia comenta ce “lo es vera clar ce on usa multe drogas per alti la capasia” en Cenia.

Cenia ia introdui leges criminal nova en novembre, como parte de un projeta legal contra dope. Lo ia crea un autoriosa nasional per proba, e ia fa ce la dope es un ofende con puni de prison.

On ia suposa jeneral ce esta medios va sasia WADA, ma plu tarda, la ajenteria la indica “noncoeres” en la lege e ia declara ce Cenia es “nonseguente” a 12 maio.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).