AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Brasil aumenta securia ante la olimpiales

13 julio 2016

La governa federal en Brasil dise ce lo relasa plu finansias per aumenta la securia ante la juas olimpial en Rio de Janeiro en agosto.

Leonardo Picciani, la ministro de sporte, ia dise ce la fortes armada va reseta $24 milion plu per aida los a sasia la esijes de securia.

El ia ajunta ce la militaria va comensa patrulia avenerias sportal a 24 julio. Plu ca 80 mil polisiores e soldatos va patrulia la stradas de Rio tra la intera de la juas.

La stato de Rio de Janeiro ia redui resente multe spesies de bujeta, incluinte de la polisia.

La polisia ia organiza protestas contra la paia tarda de sua salarios e la manca de nesesadas fundal como carburante de auto e paper de vason.

On reporta esta protestas como un sintom de la mal fortunas political e economial cual ia engoli Brasil en la tempo resente.

En maio, la Senato de Brasil ia suspende Dilma Rousseff, la presidente de la pais, ante inisia un prosede de acusa el sur alegas ce el ia manipula la bujeta governal ante sua campania de reeleje en 2014.

A vista economial, la statistica governal per la cuatri prima de 2016 ia mostra ce Brasil esperia sua retrosede la plu sever de 25 anios.

E la comite organizante de la juas olimpial ia debe maneja la anunsia ce alga sportores famosa – incluinte Jason Day, campion de mundo de golf – ia retira se de la juas par causa de la teme sur la virus de Zica.

An tal, la dirijor xef de la juas ia dise ce la ansia sur la efeto de la virus a la olimpiales ia deveni “esajerada estra proportio”.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).