AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Bin Laden ia lega $29m per jihad

2 marto 2016

Osama bin Laden, la xef pasada de al-Qaida, ia lasa un ricia personal de sirca $29 milion pos sua mori en un ataca en 2011.

Esta es indicada par sua atesta final, cual es un de multe documentos saisida en la ataca par la SUA en Abbotabad en Pacistan, e aora publicida.

Bin Laden ia recomenda ce sua familia ta “obedi mea vole” e ta spende sua erita sur “jihad, per la benefica de Alah”.

El ia descrive la mone como esente en Sudan, ma lo no es clar esce lo ia es mone fisical o ativas. Bin Laden ia abita en Sudan tra sinco anios en la desenio de 1990, como un invitada de la governa sudani.

On no sabe esce cualce de la mone ia susede ateni sua eritores.

Otra leteras atribuida a el e ier publicida mostra ce Bin Laden ia recomenda ce americanes combate la cambia “desastrosa” de clima per “salva umanas”, ia teme ce un dentiste ia asconde un aparato de locali en la dente de sua sposa, e ia projeta un campania jornaliste major per la aniversario des de la atacas de 11 setembre en la SUA.

El ia presenta ance sua evalua de la progresa de la “gera contra teror” par la Ueste e de la campania militar de la SUA en Afganistan.

“Los ia pensa ce la gera va es fasil e ce los va reali sua ojetos en alga dias o alga semanas,” el ia scrive. “Nos nesesa es pasiente per un plu pico de tempo. Con pasientia, on vinse!”

Bin Laden ia es matada par fortes spesial de la SUA en maio 2011 en un ataca a sua compleso en Pacistan. De pos, la grupo es gidada par Ayman al-Zawahiri, sua viscomandor pasada.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).