AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un vila nederlandes proteje se contra atacas par bu

26 febrero 2015

On recomenda ce abitores en Purmurend, un vila en Nederland norde, porta parapluves a note, pos un serie de atacas par un bu.

Deses de persones ia sufri feris de testa en la tre semanas pasada par causa de la garas de la avia, cual es un bu real. La preda usual de esta spesie es avias e mamales peti.

Du corores ia es atacada a martedi, e un de los ia nesesa sutures per sinco feris diversa de testa.

Un de la locas de la atacas ia es un casa per persones descapasida. Un portavose ia dise ce abitores e laborores ala ia sufri a la min 15 atacas separada par la avia notal, cual resta libre.

“En la dia, on ave no problem,” el ia dise. “Ma a note aora, nos vade a estra sola pos arma nos con parapluves, elmos, xapos, o cualce cosa simil per proteje nos.”

Rabobank, un banco nederlandes, ia dona parapluves a la casa, e un portavose per la compania ia informa la televisa local ce lo intende envia ance un falconor.

La Funda Nederlandes de Bus dise ce la condui nonusual de la animal es cisa la resulta de sua eleva sin libria e donce de un asosia entre umanas e comeda. O cisa la bu ave simple un nivel altida de ormones a comensa de la saison de reprodui.

La comite local de Purmurend ia recomenda ce abitores no atenta catura la avia.

Bues real es entre la spesies de bu la plu grande de mundo. Sua alas ave un estende de asta 1,8 metres, e los pote pesa asta 3 cilogrames.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).