AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un scola svensce sufri un ataca raziste

23 otobre 2015

La polisia crede ce un om mascida ci ia mata ier un ensenior e un aprendor a un scola en Sveria ia ave “motivas raziste”.

Niclas Hallgren, la xef de polisia, ia dise ce los ia fundi esta conclui sur lo cual los ia descovre a la aparte de la mator e “se condui en la ata”.

Reportas jornaliste sujesta ce la atacor, de 21 anios, ia ave tendes estrema destriste.

Armada con un spada e portante un elmo e masca, el ia ataca un scola en Trollhättan, prosima a Göteborg, ante deveni matada par fusil de polisia.

El ia es fotografida con un grupo de studiantes, ci ia suposa ce el es vestida per selebra la Vijila de Tota Santas. A pos, el ia visita salas de clase diversa a la scola Kronan.

Un ensenior e xico de 17 anios ia mori de feris de cotel. Un otra studiante mas, de 15 anios, e un ensenior de 41 anios resta en state grave en ospital.

La polisia ancora no ia publici la nom de la atacor, an si los dise ce el ia es un abitor de Trollhättan.

Sveria ia reata con xoca a la matas. Ante visita la sena de la ataca, la ministro xef, Stefan Löfven, ia dise ce lo es “un dia negra” per la pais. “La scola debe es la loca per aprende, jua e curiosia e amia, e donce esta es un trajedia cual afeta la pais intera.”

La re Carl Gustaf ia dise ce el es “en xoca” e ce el ia oia sur la avenis en Trollhättan “con angusa e tristia grande”.

A la sera de ier, deses de persones ia asembla estra la scola per paia sua respetas a la vitimes e per pone flores e candelas sur la tera.

Alga abitores de la vila ia teni cartones con la demanda “perce on mata?”

Seguente reportas svensce, la contas de la suspetada en Facebook e YouTube sujesta ce el ia es interesada sur Hitler e Deutxland Nazi, e ia es ance oposada a Islam e migras. La polisia ia comenta ce los no ia conose el a ante.

Un costudiante pasada ia dise: “El ia es un person solitar. El ia usa juas de video, ia vive en sua propre mundo.”

La scola Kronan ave sirca 400 studiantes con entre ses e des-sinco anios, incluinte multe enfantes de migrores. Trollhättan es un vila industrial en Sveria ueste, situada a sirca 75 cilometres a norde de Göteborg, la site du de la plu grandes en la nasion.

Atacas a scolas es rara en Sveria. Sola un tal ia aveni en la 20 anios pasada. En acel, un aprendor ia mori pos es fusilida.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).