AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un referendo en Er favore forte la sposi ge

24 maio 2015

Un de la eglesores catolica major de Er ia recomenda un “regarda a realia” per la Eglesa pos un referendo cual ia favore forte la sposi ge en la pais.

La referendo ia trova ce 62% de la popla favore cambia la constitui per permete la sposi de duples ge e lesbian. La sposis prima va aveni probable en la temprana de la autono.

Diarmuid Martin, la arcibispo de Dublin, ia dise ce la Eglesa en Er nesesa rejunta se a persones joven.

El ia comenta: “Nos [la Eglesa] debe pausa e fa un regarda a realia, no entra a un nega de realias. Nos no va recomensa con un senti de renovi si nos ave un senti de nega. Me reconose como omes e femes ge e lesbian senti a esta dia. Ce los senti tal es un cosa cual rici sua modo de vive. Me pensa ce lo es un revolui sosial.”

El mesma ia vota “no”, razonante ce on debe respeta diretos ge “sin cambia la defini de sposi”.

El ia ajunta: “La plu de esta persones joven ci ia vota «si» es produidas de 12 anios de nos sistem de scolas catolica. Me dise ce un defia grande esiste en vide como nos ta espresa la mesaje de la Eglesa.”

Er es la pais prima de mundo cual legali la sposi ge par un vota de popla, e lo ia fa sua referendo a 22 anios pos la descriminali de atas omosesal en la pais.

En soma, 1 201 607 persones ia vota per favore sposis ge, e 734 300 ia vota per oposa.

De 43 sejas parlamental, sola un – xef campanial en la media de la isola – ia trova ce un majoria (51%) de votores ia dise “no”.

Er ave un constitui scriveda cual pote es cambiada sola par referendo.

La governa va introdui un projeta legal per reali la vole de la popla, e dise ce lo espera ce esta va deveni un lege ante la fini de la parlamento eres en la estate. Per esta razona, lo no es probable ce la sposis prima va aveni ante setembre.

La sposi omosesal es aora legal en 20 paises de mundo.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).