AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un om perdeda en Australia scrive un mesaje en arena

24 agosto 2015

Un turiste brites ci ia es perdeda tra du dias en un area distante de Australia norde ia descrive como on ia salva el pos cuando el ia scrive un demanda per aida en la arena.

Geoff Keys, un om con 63 anios, ia perde sua via en julio pos atenta trova un cascade isolida en la Parce Nasional de la Rio Jardine en la stato Queensland.

Sua desapare ia causa un xerca grande par elicotores e otra salvores. La polisia ia dise ce sua scrive de la mesaje ia salva probable sua vive.

En sua blog, Keys ia esplica ce el ia atenta trova un cascade nomida Elliot Falls. Sua mapa ia mostra ce lo es relativa prosima a sua loca de campa, donce el ia deside pasea longo un via minor per un parte de la distantia, e nada longo un rieta per la parte restante.

El ia scrive: “Mea vestes ia es composada de un slip de nada, un pantala de nada supra lo, un camisa T, e un xapo.”

Cuando el no ia susede trova la cascade, Keys ia para nada e ia atenta revade a sua loca de campa.

“En loca de reversa mea dirije e nada contra la flue, me ia deside entra a la savana e vade direta tra lo a la via. Lo ia es cuasi la note. Me ia ave no sapatos. Como me ia opina ce la idea es bon?”

El ia vaga de loca a loca asta la ora du de matina, cuando el ia reposa per la note. Sua amis ia reporta ce el manca, e on ia comensa un xerca con elicotor a la dia seguente.

Keys ia dise ce el ia deside nada con la flue, e pos alga tempo el ia sorti de la rieta per scrive la mesaje “HELP 2807” (“AIDA” e la data, 28 julio) con un flexa indicante la dirije de la flue.

El ia pasa un plu note su sielo e ia recomensa nada ante cuando salvores ia vide la mesaje e ia leva el a la securia de la elicotor.

Polisiores ia dise ce los ia es a punto de move sua xerca a un otra area de savana densa cuando los ia trova la demanda per aida.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).