AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un gru colasa en Mecca

12 setembre 2015

Arabia Saudi ia comensa un investiga pos la colasa ier de un gru en la site santa muslim Mecca, matante a la min 107 persones e ferinte a la min 230 otras.

La gru roja e enorme ia cade sur un parte de la Mascita Grande, cual ia es plen de adorores a acel tempo. On no sabe serta cuanto vitimes ia es matada par la colasa e cuanto par la panica seguente.

Criticas crese aora sur la nivel de securia a la site santa, cual prepara se per la hadj, la peregrina anial muslim. On previde ce, plu tarda en esta mense, miles de persones va ariva de tra la mundo.

La xef de la departe de defende sivil de Arabia Saudia ia dise ce la gru ia colasa par causa de ventas e pluves forte. Corta ante la cade, la site ia es colpada par un cuantia noncomun alta de pluve e par ventas de asta 83 cilometres per ora.

Videos postada a la rede mostra la momento cuando la strutur ia colasa, con un pum forte segueda par un panica con crias. Corpos e sangue ia es vidable sur la solo de la mascita.

On investiga per evalua la dana e la grado de securia de la loca.

La Mascita Grande es presente ensircada par des-sinco grus grande cual fa laboras major de redevelopa. A la tempo de la asidente, sirca 800 mil persones ia es en la area.

La hadj va comensa pos sirca 10 dias, e Mecca prepara se per bonveni sirca du milion muslimes de la mundo intera. Islam esije ce cada muslim peregrina a la site santa a minima un ves en sua vive, si el es capas de fa lo.

En la anio pasada, on ia comensa un labora major a la loca santa per grandi la area de la mascita par 400 mil metres cuadrida, afin lo pote conteni asta 2,2 milion persones a la mesma tempo.

Plu ca tre milion persones ia emprende la peregrina a Mecca en 2012. De 2013, la autoriosas saudi ia limita la cuantia de partisipores, car cuantias grande de peregrinores ia causa plu ca un trajedia en anios pasada.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).