AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un esplode a un parce acual en Taiuan

28 junio 2015

En Taiuan, plu ca 500 persones ia es ferida cuando un foco ia ensende en un fola a un selebra en un parce de diverti, prosima a la capital, Taipei.

La foco ia aveni cuando un polvo colorida ia es jetada supra la fola e ia ensende.

Persones ia panica e xilia. Materases inflable de nada ia es usada como portaferidas.

Cuasi 200 persones ia es grave ferida e reseta aida medical intensa. Alga de los ia enspira la polvo, causante problemes respiral.

La organizores de la selebra Color Play Asia (“Jua Colorosa de Asia”) es interogada par la autoriosas.

Filmas de la aveni mostra un selebra multe ativa cuando un foco esplode subita.

Un studiante mas ci ia es minor ferida ia descrive la sena como “la enferno”. “Sangue ia es a tota locas, incluinte en la pisina, do multe feridas ia empapa se per lejeri la dole.”

Plu ca 1000 persones ia es prosima a la stadio a la tempo de la foco. On ia envia la 519 vitimes a 41 ospitales, e 413 es ancora ospitalida.

La foco ia es rapida controlada, ma on investiga ancora la causa. Pompores suspeta ce la caldia de la lampas sur la stadio ia ensende la polvo colorida, usada per crea un ambiente selebrosa. La polvo es fada de mais secida, e pote es estrema flamable.

Multe persones ia foli ier parces acual en Taiuan, cuando la temperatur ia ateni 38 °C. La maior de la site Taipei Nova ia comanda ce la parce acual clui completa per la tempo de la investiga.

Taiuan ia esperia un serie de focones matante en la du o tre anios pasada, partal causada par la enforsa debil de regulas de securia e par construis nonlegal.

Un focon plu temprana en esta anio ia mata ses pompores, provocante un comanda per coreti construidas nonlegal e per renovi la aparatos e instruis de pompores.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).