AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un batalia contra la Taliban en Kunduz

30 setembre 2015

En Afganistan, on continua combate forte en la site Kunduz, a la dia pos un contrataca par soldatos governal per reclama lo de la Taliban.

Ier, du atacas airal par la SUA ia para un atenta par rebelores de saisi la airoporto, cual la armada usa como un fortres.

La departa afgani de spia dise ce la atacas ia mata la xef de la Taliban en la provinse e sua suordinada, ma la Taliban ia nega esta.

La SUA ia reconose la saisi de Kunduz como problem, ma ia dise ance ce lo resta serta ce soldatos afgani pote recatura lo.

Combates ia aveni en esta site norde tra la note, ma lo es ancora nonclar cuanto de lo resta su controla governal.

Un portavose per la xef de polisia en la site ia dise: “Sentos de la Taliban es matada e sua corpos mor es sur stradas.”

La ministreria afgani de defende afgani ia declara ce on ia recatura la xeferia de polisia e la prison, pos ce la rebelores ia relasa sentos de prisonidas cuando los ia saisi la site a lundi.

Ma videos publicida par la Taliban mostra rebelores en la vila ci ostenta tances, veculos blindada, autos de polisia, e furgones de la Crus Roja, cual los ia saisi.

Lo pare ce soldatos refortinte de Taliban ia ariva ance, con la situa aora tan perilosa ce abitores local no pote parti. La abitores resta xef en casa, ansiosa sur la Taliban e sur la posible de combates sur strada en la batalia per la site.

La xef nova de la Taliban, Akhtar Mansur, ia dise ce la governa debe anunsia sua propre defeta.

La presidente Ashraf Ghani, ci ia completi ier sua anio prima de posto, ia comenta en un parla televisada ce on fa “progresa” per recatura Kunduz, ma ce fortes de securia ia es impedida par la usa par la Taliban de persones nonmilitar como scermos umana.

La ataca a lundi ia es rapida e ia surprende soldatos afgani. A noti, soldatos forte armada ia traversa campos per ataca la site de multe dirijes. Los ia inonda rapida alga de la puntos de controla do la polisia defende la perimetre de la vila.

A pos, los ia catura construidas major, ia libri sirca 500 prisonidas de la prison de la site, e la forsa ofisiores e soldatos a retira se a la airoporto.

La provinse Kunduz ia esperia atacas diversa de pos april, con la Taliban juntante se a otra rebelores.

En desembre, OTAN ia fini sua mision de combate en Afganistan, retirante la plu de sua soldatos, estra un armada restante de 13 mil persones usada per operas de instrui e antiterorisme.

Violentia par rebelores ia crese tra la pais pos la parti de la plu de la soldatos ueste.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).