AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Un avansa en la discutes per salva la economia de Elas

23 junio 2015

La ministro de economia elinica ia revela la detalias de proposas nova per fini la state de nonprogresa sur la crise de deta en la pais. La ideas inclui impostas nova a comersias e persones rica.

Ministros de finansia en la eurozona ia bonveni la scema, disente ce lo es aora posible ce un acorda va es realida pos no multe dias.

Elas debe repaia un presta de 1,6 mil milion euros par la Reserva Monal Internasional ante la fini de esta mense. Si lo no repaia, lo va risca sorti de la euro e cisa ance de la Uni European.

Xefes de statos en la eurozona ia discute ier la proposas a un confere en Bruxelles.

La proposas inclui ance un aumenta en la tarifa de IVA (imposta de valua ajuntada) per alga benes.

Entretempo, deses de polisiores antitumulta es ativa per preveni scaramuxas entre protestores asemblada estra la parlamento elinica.

La discutes ia es trapida en un rua sin sorti tra la sinco menses pasada. La Comision European, la Reserva Monal Internasional, e la Banco Sentral European no desira relasa la 7,2 mil milion euros final de sua mone de salva ante cuando Elas acorda a reformis economial.

La Banco Sentral European ia crese denova sua finansia de crise a bancos elinica, pos cuando clientes ansiosa ia retira plu ca 4 mil milion euros en la dias resente.

Alexis Tsipras, la ministro xef de Elas, ia esclui ja la posibles de redui pensiones o alti la custa de eletrica. El ia dise ce el espera ce Elas “va reveni a crese en la eurozona”.

El ia consenta ier con la xefes de la tre creditores internasional de Elas en Bruxelles, la capital de Beljia, ante discute con la ministros xef de 18 otra nasiones de la eurozona.

Ma ministros finansial ia dise ce los no ia reseta un tempo sufisinte per studia la proposas e judi coreta los, a media ance de un confusa causada par la presenta de varias diversa de los.

Un de la figures major, Jean-Claude Juncker, la xef de la Comision European, ia dise ce sua gol es trova un acorda “ante la fini de la semana”.

La novas de un avansa posible ia felisi asionerias european. La asioneria xef de Elas ia asende par 9% a la fini de comersia ier.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).