AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Tempestas destruinte colpa la SUA sude

25 desembre 2015

A la min des persones ia es matada e plu deses ia es ferida par un tempesta destruinte cual ia traversa ier la sude de la SUA.

Ses ia es matada cuando siclones ia pasa tra la norde de la stato Mississippi en la note. Tre otras ia mori en Tennessee, e un en Arkansas.

On ia reporta no min ca 20 siclones de intensias diversa.

La autoriosas en partes de Mississippi fa aora un opera de xerca e salva, vadente de casa a casa. La stato ia es colpada par siclones multiple.

Un xico de sete anios ia es entre la vitimes. El ia es en un auto cual la tempesta ia saisi e lansa. Sua relatadas ci ia es ance en la auto es aora tratada en ospital.

Aviones a un airoporto peti en la norde-ueste de la stato ia es puxada a sur sua lados, e un cuantia nonsabeda de persones ia es ferida.

Un siclon grande ia ariva a tera en Mississippi e ia viaja tra 160 cilometres a Tennessee.

La menasa de siclones ia diminui en cuando la serie de tempestas ia move a este en jovedi. Ma pluves forte e tempestas de tona ia causa inondas e un caos per viajores en Georgia, Alabama, e Carolinas Norde e Sude.

La sentro nasional per predise tempestas, en Oklahoma, ia averti sur “un situa spesial perilosa” a la ves prima de pos junio 2014, cuando du siclones enorme ia ruina un vila campanial en la stato Nebraska, matante du persones.

La posible de un mal clima direta ante natal no es noncomun en la SUA. En la anio pasada, un siclon ia colpa la sude-este de Mississippi, matante sinco persones. E un tempesta de siclones multiple a la dia de natal en 2012 ia dana casas de Texas asta Alabama.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).