AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Romania era en diplomatia deutx con un mapa franses

11 marto 2015

La ministreria de esternas romanian ia demanda es pardonada pos dona a un diplomata deutx un libreta cual onora la relata entre la du paises, ma cual ia mostra la bandera de Deutxland sur un mapa de Frans.

La ofisia de governa ia dise ce esta ia es “un era tecnical e regretable”.

Bogdan Aurescu, la ministro de esternas en Romania ia dona la libreta a sua corespondente Frank-Walter Steinmeier a un presenta jornaliste.

Esta es la ves du en du menses ce la ministreria de esternas ia debe es pardonada per un era.

En febrero, la ambasada romanian en Paris ia envia invitas a un selebra formal, ma ia afisa acaso un fix conteninte descrives nonfavorente de alga invitadas como “nondesirable” o “repulsante”.

Steinmeier ia fa un visita de un dia a Romania a lundi per discutes sur OTAN e Ucraina este, e per onora la aniversario 135 de relatas diplomatal entre Romania e Deutxland.

La libreta ia es produida par Agerpres, la ajenteria nasional de novas en Romania. Lo ia dise ce la intende es “catura momentos unica en la relatas biladal” entre la du paises.

Lo ia clari ce la ministreria de esternas ia reseta la varia coreta de la libreta en forma eletronical, ma ce “la malprimida ia es un era tecnical” par se, per cual lo ia demanda la pardona de ambos minstrerias.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).