AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

On critica la ministro xef de Canada sur sua enfantores

3 desembre 2015

On acusa Justin Trudeau, la ministro xef de Canada, de ipocritia pos revela ce el usa mone publica per paia a enfantores per atende sua enfantes.

En sua campania political, el ia critica la disposa de la partito conserviste a suportas finansial per eleva enfantes. El ia razona ce familias rica no nesesa es aidada par paiores de imposta.

Du enfantores ia es empleada como “aidores spesial” a la casa de la ministro xef, seguente la regulas en la Ata de Abitadas Ofisial.

La postos ia es aprobada par la consilio en la semana pasada, ma on va paia a la enfantores per sua labora de 4 novembre – la dia cuando Trudeau e sua consilio ia es induida.

Lisa Raitt, un membro de la partito, ia descrive la usa de enfantores como “ipocrita” e ia dise ce la postos debe es finansiada par la salario de Trudeau.

Trudeau ia oposa la foca par la conservistes a tal suportas finansial. Campaniante, el ia dise: “En esta eda, la taxe prima de Senior Harper [la ministro xef presedente] es dona $2000 a familias rica como lo de el e lo de me. Nos no nesesa esta. E Canada no pote tolera la spende.”

La enfantores va reseta entre $15 e $20 per ora per turnos de dia, e entre $11 e $13 per seras.

Un portavose per Trudeau ia dise: “Como per tota familias de ministros xef, un cuantia peti de empleadas furni aida. Considerante la natur de la encargas de la ministro xef e sua familia joven, la Trudeaus emplea du servores de casa ci, en ajunta a fa otra taxes sirca la casa, funsiona como atendores suordinada a la tre enfantes.”

La sesion 7.1 de la Ata de Abitadas Ofisial dise ce “un manejor de casa e otra tal empleadas” pote es usada per maneja la casa de la ministro xef si on opina ce esta es nesesada.

Trudeau ave ance la direto de reseta sirca $3400 como parte de la suporta universal de Canada per eleva enfantes, ma el ia dise ce esta mone va es donada a un asosia carital.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).