AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Multe curdis turces mori en violentia en Cizre

11 setembre 2015

La ministreria interna de Turcia dise ce a la min 30 persones ia mori en scaramuxas en la site Cizre pos la comensa de un opera militar ala en la semana pasada.

La plu de la mores ia es ativistes curdi, ma la Partito Democrata de la Popla, cual es procurdi, dise ce 20 siviles ia es matada en la violentia.

Abitores local dise ce la site es aora “asejada” pos cuando la militaria ia defini un proibi de move.

Ier, la polisia ia para un delega de gidores de la Partitio Democrata ci ia atenta ateni la site sude-este par pede.

La grupo inclui la gidor de la partito Selahattin Demirtaş e 30 membros de parlamento ci dise ce los vole atrae atende a lo cual aveni en la area xef curdi.

Los ia es intersepida par polisiores prosima a İdil, a 28 cilometres de Cizre.

Combates matante entre fortes turces e PKK, la organiza de combatosas curdi, ia intensi pos la colasa de un sesaspara en julio.

Jetos turces ia bombi bases de PKK en Irac norde, e la armada ia aumenta securia e proibi moves tra la sude-este.

Demirtaş ia dise ce la situa umaniste en Cizre mali: on no pote compra pan o asede acua.

La corpo de un xico de 10 anios ci ia es matada en la violentia es tenida en un friador par membros de sua familia, car, par causa de la restrinjes, los no pote prende el a la moreria.

Fortes de securia turces no ia aseja sola la site ma opera ance a interna de lo, blocinte la asedes entre visinerias diversa.

Un atestor ia descrive vide un fola portante un xico ferida de 14 anios a un loca do on ia espera ce un ambulansia va prende el.

Selami Altınok, la ministro de internas, ia dise ce la proibi de moves va continua asta la completi de la opera militar, e ce on no ia permete ce la delega de la Partito Democrata entra a Cizre par causa de consernas de securia.

Ma Saruhan Oluç, un de la legores de la Partito Democrata ci atenta asede la site, ia comenta ce tal declaras es sin funda.

“Nos no crede ce nos es menasada par la popla de la site,” el ia dise. “La sola menasa ante nos es par la soldatos ci impedi nos via e no permete ce nos entra.”

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).