AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Legores canadian aproba la crese de potias de spia

7 maio 2015

En Canada, un projeta legal cual ta estende multe la potias de la ajenteria de spia ia pasa ultra un ostaculo major.

La Salon basa ia aproba ier la Ata Antiterorisme, speronida par un ataca contra parlamento en la anio pasada.

La lege ta permete ce la ajenteria de spia opera ance estra la pais e fa arestas preveninte. Dominada par la partito conserviste, on previde ce la Salon alta va aproba la lege ante junio.

La ministro xef, Stephen Harper, suporta forte la projeta, cual criminali la promove de terorisme, incluinte par interede.

Jason Kenney, la ministro canadian de defende, ia dise: “On ave un probablia alta de atacas jihadiste de interna. La menasa de terorisme ia es nunca plu grande.”

La lege fasili ance ce la polisia aresta e teni persones sin acusa.

Oposores, ci opina ce la lege es tro jeneral e no sufisinte supravideda, ia atenta fa cambias a lo, ma sin susede.

Cuatro ministros xef pasada de la pais e sinco judores de la Corte Suprema Canadian ia scrive leteras publica per oposa la projeta.

Allan Weiss, profesor de siensas umana a la Universia de York, ia comenta: “Esta lege va gida cuasi serta a un redui de libria de espresa. Lo es plen de linguaje neblosa cual ta permete ce la governa eticeti cuasi cualce cosa con cual lo desacorda como mal per la interesa nasional de Canada.”

En otobre 2014, un atacor ia fusili e mata un soldato a la monumento nasional de gera en la captial, Ottawa, e ia ataca alora la construidas de parlamento visina.

A du dias plu temprana, un om descriveda como inspirada par la grupo Stato Islamiste ia crase du soldatos en un parce de autos en Quebec, matante la un e ferinte la otra, ante cuando on ia mata el par fusil.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).