AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

La televisa turces impedi la partito oposante

12 april 2015

La televisa nasional de Turcia ia proibi la mostra de la presenta campaniante de la partito oposante xef, car lo ataca direta la governa.

La Partito Republiciste de Popla ia acusa la difusor TRT de “malusa sua ofisia publica” e ia promete ce lo va pone la caso ante un corte.

Lo ia protesta ja a ante contra la “prejudi” de TRT en favore a presidente Recep Tayyip Erdoğan e sua Partito de Justia e Developa.

La popla va vota a 7 junio.

En un declara turces en la pajeria de la partito oposante, la visxef Bülent Tezcan ia dise: “Par fa la deside de no difusa la presenta, TRT ia crea un scandal nova.”

El ia ajunta: “La intende xef de televisa nasional finansiada en tota paises democrata es la justia de difusa. La dirijores de TRT fa la crimin de malusa sua ofisia publica.”

Tezcan ia dona ance un recorda a la difusor ce lo es “poseseda par la popla”.

TRT ia refusa comenta asta aora.

La anunsia de la partito oposante ia conteni la slogan “nos aplaudi como un nasion”. Lo ia critica la “opresa” de justia, libria e secularisme en la pais.

Lo ia recomenda forte ce votores visita la asembla coletiva prima de la partito a saturdi.

Esta controversa segue un judi par un corte en Ankara a jovedi, pos cual Kemal Kılıçdaroğlu, la xef oposante, debe paia un compensa per insulta presidente Erdoğan en un parla en 2013.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).