AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Kentucky lisensa sposis ge pos prisoni un notario

5 setembre 2015

En la SUA, un contia en la stato Kentucky ia comensa dona lisensas de sposi a duples ge, pos cuando on ia prisoni la notario per refusa fa esta.

Kim Davis, un ofisior elejeda en Rowan County, ia dise ce la deside par la Corte Suprema desacorda con sua credes como un cristian renaseda.

Alga de sua suordinadas ia comensa trata la lisensas a venerdi, furninte un a un duple a ci on ia nega lo a ante.

La Corte Suprema de la SUA ia declara ce la sposi ge es legal en junio.

A jovedi, Davis ia rejeta la posible de es librida de prison cuando el ia refusa la demanda par un judor ce el permete ce sua suordinadas dona lisensas. El pote resta en prison per asta un semana.

Sinco notarios suordinada ia informa plu tarda la judor ce los va obedi la comanda de la corte, e ia comensa dona lisensas a la matina de ier. Ma la fio de Davis, ci es la notario suordinada ses, ia refusa.

La duple prima ci ia emerji de la ofisia de contia con un lisensa de sposi ge ia es William Smith Jr e James Yates. Esta ia es la ves ses a cual los ia atenta oteni un lisensa. Duples de suportores ia canta “la ama ia vinse” cuando los ia sorti de la construida.

Ma un disputa esiste sur esce la lisensas es valida, car los no es suscriveda par la notario elejeda. Avocatos per la duples crede ce los es valida, ma la avocato de Davis ia dise ce los ave “an no la valua de la paper sur cual los es scriveda”.

Entretempo, la sposo de Davis, ci ia es estra la corte ier, ia dise ce sua sposa no va resinia ma va resta en prison “per tan longa como nesesada”.

Joe Davis ia dise ce sua sposa es en bon umor pos sua note prima en prison.

El ia para dona lisensas de sposi a tota duples en junio, en loca de segue la deside par la Corte Suprema de la SUA per legali sposis ge tra la pais. El ia envia duples a via a multe veses.

A lundi, la Corte Suprema ia rejeta la razona ce sua crede preveni el de esecuta sua debes.

Car el es un ofisior elejeda, on pote despone el de sua posto sola si la legeria de Kentucky acusa el.

Aspirores presidental republiciste diversa ia declara sua suporta per la disposa de Davis, incluinte Mike Huckabee e Ted Cruz. Huckabee ia dise ier ce el intende encontra la notario prisonida e organiza un asembla publica suportante el.

Otra aspirores, como Lindsey Graham e John Kasich ia dise ce la notario debe fa sua taxe e segue la lege.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).