AORA OJI
Novas de la mundo, simple reportada en elefen
2021 · 2020 · 2019 · 2018 · 2017 · 2016 · 2015 · 2014 · 2013

Google revela un logo nova

2 setembre 2015

Google ia desveli un logo nova per sua servis sentral de xerca. La cambia lisi alga de la cualias de la leteras de sua nom cual composa la insinia colorosa e bon conoseda.

La compania ia dise ce la cambia es nesesada car on usa aora la servis en multe aparatos portable, no sola en computadores de table.

La cambia segue pos cuando Google ia pone sua multe divides su un supracompania nomida Alphabet.

Lo ia dise ce la logo, e sua multe varias, va vade plu bon en la scermos de grandias diversa tra cual persones usa o encontra oji Google e sua servis. En ajunta a la insinia plen de la nom de la compania, lo intende ance representa se con cuatro puntos en sua colores identifiante (azul, roja, jala, e verde) e con un G major de esta colores.

Google ia anunsia la cambia en sua blog ofisial, e ia ilustra lo cual es nova con un serie de imajes animada. Lo ia descrive la logo nova como “simple, nonfolida, colorosa, amin” e ce lo representa la cualias la plu bon de la compania.

Lo ia furni ance un esplica plu detaliosa de la razonas per cambia la insinia. Un defia major per la desiniores, lo ia dise, ia es la refina de “lo cual fa ce nos es Google-in”.

La plu resente, Google ia refresci sua logo en setembre 2013.

Un comentor ia dise ce la cambia es importante car, ante aora, Google ia resiste fa simil a otra companias informatical, de cual multe ia adota un aspeta plu simple e frecuente plu blanda en refresci sua insinias ofisial.

Esta paje es presentada con la lisensa CC Attribution-Share Alike 4.0 International.
Lo ia es automatada jenerada de la paje corespondente en la Vici de Elefen a 10 novembre 2021 (17:34 UTC).